Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
HÜSEYİN ERGÜN

YENİ YILDAN UMUT VAR MI?

Hatta birçok sanayici, gelen yılın geçen yılı aratacağını söylüyor. Yine ekonomistlere bakıldığında, ekonominin 2026 öncesinde düzelmeyeceği, ağırlaşan vergi yüküyle birlikte alt tabakayı kötü günlerin beklediği ifade ediliyor. Açıklanan asgari ücretin enflasyon oranının altında kalması, sendikalar ve muhalefet partilerinin bu konuda yetersiz kalması, verilen asgari ücretin yalnızca kiraya yetmesi, emekli ve memura nasıl bir zammın reva görüleceği soruları yeni yılda nasıl umutlar beslenebileceğini belirsiz kılıyor. Bu bilinmezlik devam ediyor.

2025’te emekli olanların maaşlarının %35 düşeceği söylemi nedeniyle birçok kişi, yıl sonu gelmeden emeklilik dilekçesi veriyor. Umudunu emekli ikramiyesine bağlayanlar, SGK kıskacında olan belediyelerden tazminatlarını alabilecek mi? Yeni yılda vergi yükünün artmasıyla küçük esnaf, asgari ücretle çalıştırdığı elemanın maaşını ödeyebilecek mi? İşsizlik artacak mı? Tüm bu soru işaretleri varken, yeni yıla karamsar bir bakış hâkim Umut yok gibi görünüyor. Yine de yeni yılınız kutlu olsun!

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

3 + 4 = ?

YAZARLAR
TÜMÜ

SON HABERLER

Reklamı Geç