Başar Özmen, Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız ile arasında herhangi bir sorun bulunmadığını belirterek, kamuoyunda oluşturulmaya çalışılan algının doğru olmadığını söyledi.
“Belediye Başkanımız Sayın Onur Emrah Yıldız ile uyum içinde çalışıyoruz. Hakkımda çıkan görevden alındı haberleri tamamen asılsızdır. Görevimizin başındayız” diyen Özmen, iddiaların gerçekle bağdaşmadığını net bir dille ifade etti.
“BİZ ÇİĞLİ’YE HİZMET ETMEYE GELDİK”

Yerel seçimlerin ardından oluşan yeni yönetimle birlikte Çiğli’ye hizmet etmek için yola çıktıklarını belirten Özmen, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Yerel seçimlerde Onur Başkanımızın belediye başkanı olmasıyla birlikte, bizler de ekip arkadaşlarımızla birlikte Çiğli’ye hizmet etmeye geldik. Bir ekip ruhu içerisinde, belediye başkanımızla omuz omuza çalışmaya ve Çiğli halkına hizmet etmeye devam edeceğiz.”dedi
ETİKET:#Çiğli
#ÇiğliBelediyesi
#BaşarÖzmen
#OnurEmrahYıldız
#GörevimizinBaşındayız
#Asılsızİddialar
#YerelYönetimler
#BelediyeHizmeti
#ÇiğliHalkı
#KamuoyuAçıklaması
