Birçok eseri içinde bulunduran
sergiyi açılışın ardından sanatseverler ve çocuklar gezdi. Sanatçı Zübeyde Ergin, sergi ziyaretçilerine
heykellerin hikayesini teker teker anlattı.

Özdere Atatürk Kültür Merkezi’ndeki sergi 24 Şubat’a kadar ziyarete açık olacak.

Başkan Çiçek’ten sergiye davet
Sergi hakkında konuşan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek, “Sanatı Menderes’te her zaman
yaşatıyoruz. Yine harika bir sergiyi vatandaşlarımızla buluşturmaktan dolayı mutluyuz. Zübeyde
Hocamız’ın yılların tecrübesi ve birikimi ile anlam dolu eserlerini vatandaşlarımızın kaçırmamasını
tavsiye ediyorum.” dedi.
