Resmî Gazete’de yayımlanan karara göre, 23 Nisan Perşembe günü boyunca bazı raylı sistemler ve belediyelere bağlı toplu taşıma araçları ücretsiz olacak. Bu kapsamda İZBAN’ın yanı sıra Marmaray, Başkentray, Sirkeci–Kazlıçeşme hattı ile Gayrettepe–İstanbul Havalimanı–Arnavutköy metro hattı da ücretsiz hizmet sunacak.

Ayrıca belediyelere ait otobüs, metro ve tramvay gibi toplu taşıma araçlarından da gün boyunca ücretsiz yararlanılabilecek.
Karar doğrultusunda vatandaşlar, 23 Nisan boyunca belirlenen toplu taşıma hizmetlerinden herhangi bir ücret ödemeden faydalanabilecek.
