Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

ERDOĞAN’DAN ATEŞKES MESAJI: “BARIŞ İÇİN UMUT VERİCİ”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD ile İran arasında sağlanan geçici ateşkese ilişkin değerlendirmede bulundu. Sosyal medya üzerinden açıklama yapan Erdoğan, alınan kararın memnuniyet verici olduğunu ifade etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD ile İran arasında sağlanan geçici

“MEMNUNİYET DUYUYORUZ”

“28 Şubat’tan beri bölgemizi yangın yerine çeviren savaşta dün gece ilan edilen ateşkesten memnuniyet duyuyoruz.

Olası tahrik ve sabotajlara fırsat verilmeden ateşkesin sahada tam olarak uygulanmasını temenni ediyoruz.

Başta dost ve kardeş Pakistan olmak üzere ateşkes ilanına giden süreçte katkısı olan tüm aktörleri canıgönülden tebrik ediyoruz.

Savaş, çatışma, gerilim ve zulümlerden çok çekmiş coğrafyamızın bir an önce barışa, huzura, istikrara kavuşması samimi temennimizdir. Türkiye, bölgesinde ve dünyada barışın sesini yükseltmeye devam edecektir.”

Reklamı Geç